Styreinstituttets årsmøte 2026
Årsmøte i Norsk Institutt for Styremedlemmer avholdes tirsdag 2. juni kl. 15.00. Møtet gjennomføres digitalt.
Varsel om årsmøte ble, i henhold til vedtektenes § 3-2, sendt ut i nyhetsbrev 14. april.
Innkalling, agenda og sakspapirer ble gjort tilgjengelig på instituttets hjemmesider 20. mai og varslet i nyhetsbrev til alle medlemmer 21. mai.
Følgende saker foreligger til behandling:
Åpning og godkjenning av innkalling
Valg av møteleder og to stemmeberettigegede medlemmer til å undertegne protokollen
Årsregnskap og styrets beretning
Forslag til endring av vedtektene
Forslag til oppretting av instruks for valgkomiteen
Forslag på nytt æresmedlem
Fastsettelse av eventuell godtgjørelse til instituttets organer og til revisor